zondag 27 oktober 2013

Eileen, een Noordierse, zwerft met haar kind door Londen op zoek naar haar geliefde. Ze loopt binnen bij een antiquariaat en vraagt naar het boek Tristan & Isolde. Daarna verdwijnt zij spoorloos........ Deze toevallige ontmoeting verstoort het geïsoleerde leven van de antiquaar, een man van Nederlandse afkomst, en hij gaat naar het meisje op zoek. Hierbij stuit hij op het verhaal van de katholieke Eileen die in Noord-Ierland een onmogelijke liefde koestert voor de protestante jongen Kevin. Langzaam groeit het verhaal van deze liefde uit tot een moderne Tristan & Isolde.Verzending via kiala of de post, contacteer mij ivm tarieven.Bekijk ook mijn andere aanbiedingen in mijn webwinkel op kapaza. Bij gezamelijke aankopen kan ik voor u de goedkoopste verzending uitzoeken.Aarzel niet om mij te contacteren. Sluiten  Contacteer Jessie's winkeltje Je naam Je e-mail Je reactie Beste Jessie's winkeltje, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Jessie's winkeltje: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 119 zoekertjes van Jessie's winkeltje Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 53674651 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/overige"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '99', '11', '', '3108', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten